Holdets wiki

Nogle hold eksperimenter også i en wiki "Digitale teknologier", vi anvender her pbworks. Vores wiki er offentlig.

torsdag den 13. august 2015

Så gik der sommer i den!!!!

Sidder ved starten af et nyt undervisningsår og undrer mig over, at jeg ikke har skrevet siden sidst i april...

og dog er det, det samme der sker hvert år. Der kommer eksamener både internt og eksternt, specielt som censor har jeg haft meget travlt - det er vist første gang i mit liv, at jeg har læst så mange eksamensopgaver, men hvor har det været givende, spændende input og ideer til undervisningen. Alt er gået godt - mine studerende bestod og er sikkert allerede i gang med at planlægge deres undervisning på de steder, hvor de arbejder.

Efteråret kommer til at bære præg af megen undervisning på Metropol / Nationalt Center for Erhvervspædagogik (NCE), hvor jeg sammen med Palle (NCE) og Jacob (Center for Digital dannelse) har 3 forskellige hold i valgmodulet Digitale teknologier i Erhvervsrettede uddannelser.

Eksamensformen på disse hold inkluderer ikke en portfolio, som jeg tidligere har arbejdet med, se listen over mine studeendes portfolio til højre i skærmbilledet. Men jeg vil alligevel forsøge at fastholde min egen undervisning m.v.

Og så lige to af mine sommerbilleder - jeg er ikke kun interesseret i digitale "ting", selvom det uden min mobil, dropbox og... ikke havde været muligt at ta' og bruge fotoerne:


Mit barnebarn og jeg måler vandstanden
efter 
de forhåndenværende søms princip

En metrostation i Stockholm - officiel grafitti eller?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar